Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

miercuri, 10 decembrie 2014

Îmbrăcămintea provocatoare de Laura Tanczos


Numai trăiesc eu, ci Hristos trăiește în mine... (Galateni 2:20)

Am renunțat la îmbrăcămintea provocatoare și păcătoasă(la pantaloni) și le-am înlocuit cu haine plăcute Domnului.
De ce? Pentru că vreau să trăiesc o viață după voia Lui Dumnezeu. Cum putem noi împlini aceste două versete: 

1Petru 3:3 ,,Podoaba voastră să nu fie podoaba de afară, care stă în împletitura părului, în purtarea de podoabe de aur sau în îmbrăcarea hainelor..." și 

1Timotei 2:9 ,,Vreau, de asemenea, ca femeile să se roage îmbrăcate în chip cuviincios, cu rușine și sfială; nu cu împletituri de păr, nici cu aur, nici cu mărgăritare, nici cu haine scumpe..." 

Dacă noi ca fiice ale Domnului ne îmbrăcăm ca cei din lume, când te pleci pe genunchi și duhul îți este întristat poate te întrebi: "Doamne dar de ce?" Gândește-te cum ai fost îmbrăcată azi?  Câți bărbați  și-au întors privirile după tine și au păcătuit în mintea lor și tu ai păcătuit cu ei prin felul îmbrăcămintei tale.

Dragele mele surori vrem ca Dumnezeu să ne vorbească, vrem ca Dumnezeu să ne ajute, vrem atât de multe de la Dumnezeu și de multe ori zicem: "De ce Dumnezeu nu ne răspunde?" sau 
"De ce îngăduie să trecem prin anumite situații?"  Știți de ce?  Pentru că noi avem inima împărțită spunem că îL iubim pe Dumnezeu, dar iubim și lumea. 

Eu mi-am predat viața și întreaga ființă Domnului dar la pantaloni îmi era greu să renunț, am zis: "Cum, Doamne, să renunț la pantaloni, numai ce mi-am cumparat niște pantaloni scumpi de firma care nu am apucat încă să îi îmbrac, cum să renunț la ei?"

 Cu o săptămână în urmă Dumnezeu m-a cercetat și am simțit că trebuie să renunț, dimineața când m-am trezit am scos toți pantaloni din dulap și mai rămăsesem doar cu patru fuste,  m-am rugat către Dumnezeu și am zis: "Doamne renunț la toți pantalonii, dar vreau ca Tu să îmi dai în locul lor fuste." Și slăvit să fie Dumnezeu că după o săptămână de când am renunțat la pantaloni, Dumnezeu mi-a trimis fuste și baticuri, mai multe decât aveam nevoie, și toate fix pe masura mea. Este minunat Dumnezeu?  ESTE! Slăvit să fie Numele Lui.

Romani 13:14
ci îmbrăcaţi-vă în Domnul Isus Hristos, şi nu purtaţi grijă de firea pământească, pentru ca să-i treziţi poftele.


Am fost răstignit împreună cu Hristos, și trăiesc … dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăiește în mine. Și viața, pe care o trăiesc acum în trup, o trăiesc în credința în Fiul lui Dumnezeu, care m’a iubit și S’a dat pe Sine însuș pentru mine. (Galateni 2:20)


De aceea v-am scris cu drag și vreau să vă încurajez dragele mele surori, haideți să ne îmbrăcăm cuviincios, să numai fim pricină de păcătuire sau de poticnire pentru nimeni. Să trăim frumos, să ne îmbrăcăm frumos, să vadă toți din jurul nostru că noi suntem fiice de Rege, și Tatăl nostru este Domnul, domnilor și Împăratul, împăraților! Lăudat să fie Numele Lui în Cer și pe Pământ. Amin.

Cu drag Laura Tanczos - 23ani
10.12.2014 - 12:05

Misiunea Alege Astăzi - http://CeAlegi.BlogSpot.Com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu