Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 10 aprilie 2014

Rugaciune Zilnica


,,Iubite Tata ceresc, Tie iti aduc cinste, Domnul meu Suveran.
Recunosc ca esti intotdeauna cu mine.
Esti Singurul Dumnezeu Intelept si Atotputernic.
Esti Bun si Plin de Dragoste in toate caile Tale.
Te iubesc si iti multumesc ca m-ai facut una cu Hristos si ca sunt Viu impreuna cu EL. Aleg sa nu iubesc lumea si sa rastignesc firea cu toate dorintele ei. Iti multumesc pentru viata pe care o am acum in Hristos si iti cer sa ma umpli cu Duhul Tau Cel Sfant, ca sa am viata eliberata de pacat.
eu: Imi declar dependenta de tine si imi declar impotrivirea fata de satan si de toate caile lui mincinoase.
Aleg sa cred Adevarul si refuz sa ma las descurajata. Tu esti Dumnezeul oricarei nadejdi si am increderea ca Tu te vei ingriji de toate trebuintele mele, iar eu voi cauta sa traiesc potrivit Cuvantului Tau.
Exprim cu incredere faptul ca pot trai o viata responsabila prin Hristos, care ma intareste.
Acum imi declar impotrivirea fata de satan si ai poruncesc lui si tuturor duhurilor lui rele sa plece de la mine.
Ma imbrac cu toata armatura lui Dumnezeu. Imi aduc trupul ca pe o jertfa vie si imi innoiesc mintea prin Cuvantul Viu al lui Dumnezeu, pentru a dovedi ca voia lui Dumnezeu este buna, placuta si desavarsita.
eu: Cer toate acestea in Numele scump al Domnului si Mantuitorului meu, Isus Hristos. Amin.''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu