Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

joi, 17 aprilie 2014

Despre amaraciune si efectele ei

Azi am citit/studiat despre Amaraciune si efectele ei si vreau sa iti scriu despre asta si sper si imi doresc sa te si ajute ce iti scriu aici. 
Orice problema ce o avem trebuie intai sa recunoastem ca o avem, 
apoi sa o tratam si sa scapam de ea: 

Daca toleram amaraciunea vom da prilej diavolului sa ne atace si sa ne distruga relatia cu Dumneze.(Evrei 12:14-15) cred ca amaraciunea e o portita deschisa prin care diavolul se strecoara in viata noastra si ne aduce tulburare si deznadejde.

,,Fiti atenti ca nici unul sa nu se intoarca de la harul lui Dumnezeu, ca nici un lastar de amaraciune sa nu creasca si sa provoace durere(tulburare si intristare), iar prin el multi sa se pangareasca! (Evrei 12:15 NTR=Noua Traducere)''

Am luat versetul din NTR ca mi s-a parut mai explicabil pentru a il intelege mai bine, si am scris in paranteza tulburare si intristare pentru ca astea is primele roade ce rasar din amaraciune.


Astazi hai sa daramam lastarii de amaraciune prin rugaciune sincera catre Dumnezeu spunand: ,,Doamne fa sa piara amaraciunea si lastarii ei din inima mea, din viata mea, din dreptul meu, opreste Doamne tulburarea si intristarea si adu-mi te rog inviorare si vioiciune spirituala. Videca-ma si voi fi vindecat! AMIN.

,,Cand apare amaraciunea prin spiritul meu critic, intepat, trebuie smulsa pana nu se intinde si creste prea mult. A trai in razvratire, amaraciune, mandrie sau necredinta inseamna sa te alfi pe drumul infrangerii spirituale.'' (Aurel Avram)

-Iar daca suntem pe drumul acesta hai sa ii zicem Domnului Isus: 
   ,,Doamne vezi daca sunt pe o cale rea, ridica-ma, ia-ma si pune-ma pe Calea Ta cea sfanta care duce in cer la Tine, in prezenta Ta.'' AMIN.  

Dumnezeu sa te binecuvinteze si sa te ajute sa scapi de amaraciune! 
Cu drag Alin - Misiunea Alege Astazi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu