Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 26 noiembrie 2012

Tu trebuie sa ai curaj sa pasesti in fata lui Satan sa il scoti afara din viata ta si sa-l scuturi!

 "Satana nu are nici un drept. El este doar un inselator; a pierdut absolut totul atunci cand Isus Hristos a luat locul pacatosilor si a murit pentru ei la Calvar, De atunci, Satana nu mai are nici un drept legal asupra noastra. Aleluia!

De exemplu, daca as merge acasa si as gasi acolo pe cineva care se distreaza, bea si face ce este rau, i-as spune:
"Prietene, trebuie sa pleci imediat de aici!"
"Pai, asta este o casa pentru oameni si am si eu dreptul sa stau in ea!" ar raspunde el.
"Ba nu ai nici un drept, pentru ca eu sunt proprietarul acestei case; este a mea!"
"Am si eu dreptul sa..."
Vedeti, la fel este cu boala care a intrat intr-un trup, cu pacatul sau cu orice altceva.
El poate spune: "Pai, unul bea; altul face asta si cealalta, etc" dar nu are nici un drept legal acolo.
Aceasta inseamna ca eu ma-s putea folosi de dreptul meu legal, ca sa merg la tribunal si sa spun: "Cineva s-a mutat abuziv in casa mea! Nu avea nici un drept sa faca aceasta, deoarece eu sunt proprietarul de drept." Atunci legea ar veni si l-ar scoate afara, deoarece am un drept scris asupra acelei proprietati.
Frate si sora, in seara aceasta noi avem un drept scris la mantuire si la vindecarea divina, ceea ce inseamna ca diavolul nu mai are nici un drept asupra noastra.
Incredeti-va in Dumnezeu si in Duhul Sau si il veti scoate afara. Asta-i tot.
Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu