Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 27 noiembrie 2012

,,Isus Hristos daca ar trai in trup in zilele noastre ar avea facebook?''



Azi mi-am pus intrebarea: ,,Oare Isus Hristos daca ar trai in trup in zilele noastre ar sta pe internet? ar avea facebook?'' Voi ce credeti?


 Sincer de cand mi-am facut facebook, se vede diferenta: ,,Ma Rog lui Dumnezeu mai putin, citesc Biblia mai rar, sincer privesc si cu adevarat m-am indepartat... mi-am facut facebook ca am vazut ca au multi de exemplu: (Florin Ianovici, Nelu Surd, pastoru meu de la biserica... ) dar am facut o greseala reala care se vad consecintele... deci m-am indepartat de Dumnezeu...

-Dintre cei care citesc acest mesaj este cineva care crede si simte la fel? daca da sa il si dezactiveze!

Se poate sa folosim facebook-ul spre slava lui Dumnezeu mai mult decat Putera Rugaciunii? adica eu cred ca decat sa vorbesc pe facebook cu cineva 30 de minute mai bine ma rog pentru el si are mai mult efect... cred ca puterea rugaciunii e mai tare decat puterea cuvintelor... tu ce crezi?
-Prin asta vedem predicile fara efect, sau mai multa predica decat rugaciune, asta e rezultatul ZERO.

           
                De AlynLPT - http://LeacPentruTine.BlogSpot.Com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu