Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

luni, 4 august 2014

Poezie - Isus nu sfarâmă zăvorul...


  • Am auzit pe mulţi spunând: 
  • Isus nu sfarămă zăvorul,
  • El bate-n uşa-ncet şi blând, 
  • Dar tu deschizi, nu Salvatorul!
  • Odata însă-n viaţa mea 
  • Isus vârînd în uşa mâna,
  • /: Mi-a zis: „Eu totuşi pot intra, 
  • Căci Eu sunt Domnul, tu - ţărâna." :/
  • Dar n-a intrat, şi-am plâns cu-amar 
  • Întelegând de ce nu vine,
  • Căci El n-a vrut ca un tâlhar 
  • Să tragă fierul pus de mine.
  • Când I-am deschis, era târziu
  • El dispăruse-n umbra serii
  • /: Oraşu-ntreg părea pustiu 
  • Şi m-au lovit, pe drum, străjerii... :/
  • Abia în zori ne-am întâlnit, 
  • În Ghetsimani, pe o cărare,
  • El - dorul cel nemărginit, 
  • Iar eu - ţărâna cu zăvoare...
  • O, frate drag, Isus e blând! 
  • El stă la uşa ta şi bate
  • /: El poate s-o sfarăme-oricănd, 
  • Dar dragostea din El nu poate! :/
  • Costache Ioanid

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu