Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

marți, 25 iunie 2013

Ce zici tu si ce zice Dumnezeu!


„Tu zici: „Daca poti!”… Toate lucrurile sunt cu putinta celui ce crede!” (Marc.9:23)

* * *  - marturiseste si crede ce spune Dumnezeu, la EL toate sunt posibile ! ! ! ! ! ! !


1.         Tu spui " este imposibil", EL spune " ce este cu neputinta la oameni , este cu putinta la Mine".
2.         Tu spui " sunt extenuat" , El spune " cei ce se incred in Domnul isi innoiesc puterea... alearga si nu obosesc..." - ISAIA 40:31
3.         Tu spui " nimeni nu ma iubeste ", El spune " Te iubesc cu o iubire vesnica..." - IEREMIA 31:3
4.         Tu spui " nu mai pot sa indur " , El spune " Harul iti este de ajuns." - 2 CORINTENI 12:9
5.         Tu spui " nu stiu ce sa fac ", El spune "recunoaste-Ma in toate caile tale si eu iti voi netezi cararile" -PROVERBE  3:6
6.         Tu spui " nu pot ", El spune" ...poti totul in Hristos ...." -FILIPENI 4:13
7.         Tu spui " nu merita ", El spune "...sa nu obosesti in facerea binelui..."- GALATENI 6:9
8.         Tu spui "nu ma pot ierta" , El spune "sangele lui Isus Hristos , Fiul sau, te curateste de orice pacat" -1 IOAN 1:7
9.         Tu spui " nu pot pune nimic deoparte", El spune "da-Mi Mie zeciuiala si vei vedea ca voi deschide pentru tine zagazurile cerului " - MALEAHI 3:10
10.      Tu spui "mi-e frica",El spune "nu ti-am dat un duh de frica , ci de putere, de dragoste si de intelepciune" - 2 TIMOTEI 1:7
11.     Tu spui " n-am suficienta credinta " , El spune "credinta vine in urma auziri Cuvantului lui Hristos". - ROMANI 10:17
12.     Tu spui " nu pot rezolva problema aceasta ", El spune " incredinteaza-ti soarta in mana Mea si Eu te voi sprijini". - Psalmul 5:22
13.     Tu spuinu sunt destul de destept" , El spune " si voi , prin EL, sunteti in Hristos Isus, care ne-a facut intelepciune de la Dumnezeu, dreptate, sfintire si rascumparare". –
           1 CORINTENI 1:30.
14.     Tu spui " sunt singur ", El spune " nicidecum n-am sa te las, cu niciun chip nu te voi parasi " -  EVREI 13:5

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu