Alegeți Astăzi

04Domnul Isus știe unde navighezi! Service - Reparație și întreținere pentru inimă și suflet = BIBLIA

vineri, 8 februarie 2013

Isus Hristos sa aduca Mantuire - AlynLPT

Joi 07.02.2013 - Imi Pasa De Tine! 

Dupa ce Miercuri am primit Cd-urile si Calendarele ,,Imi Pasa De Tine'' de la Ciresarii, m-am rugat pentru ele ca Domnul sa lucreze prin ele, si ca oamenii ce primesc cd-ul sa il asculte, sa fie atinsi de mesajul de pe cd, si Dumnezeu sa mantuiasca oamenii prin ele. AMIN! 

Si Joi 07.02.2013 - Dupa ce m-am Rugat, am citit din Biblie... Am plecat la scoala, si am fost la directiune si i-am zis doamne-i directoare: 
Alin: ,,Buna ziua! Ce bine ca v-am gasit uitati am un cd pentru dvs vi-l dau dvs dar mi-as dorii sa il ascultati!''
Directoarea: ,,Da cu ce e Aline? E cu muzica buna? (ea stie ca sunt pocait, ca i-am dus ei si celorlalti din scoala si calendare crestine 2013) 
Alin: ,,Da este pe el 2 melodii crestine foarte faine, si un mesaj crestin'' 
Directoarea: ,,Bine, Aline, am sa-l ascult! 
Alin: ,,Ma bucur, si va mi-as dori ca sa imi spuneti ce parere aveti dupa ce ascultati acest mesaj.
Directoarea: ,,Bine Aline, Multumesc! 

Rugati-va pentru ea ca Dumnezeu sa o mantuiasca si sa o salveze! Sa ii atinga inima prin acest mesaj! Si sa il primeasca pe Domnul Isus Hristos in inima ei! AMIN!

  Apoi am plecat in clasa si mi-am pus un cd pe masa, am avut 2 ore de Romana, si in a doua ora am reusit sa ii dau  un cd ,,Imi Pasa De Tine'' si  doamne-i profesoare de Romana, si i-am zis ca sa asculte mesajul de pe el ca e foarte tare, si ea mi-a zis ca il va asculta, si mi-a multumit. -> Doamne Lucreaza, Te Rog! 

   Doamne te rog lucreaza si la profesoara aceasta, mantuieste-o, salveaz-o, descopera-te ei, te rog Doamne! Numai TU poti sa faci Minuni! AMIN! 
 - Rugati-va si pentru aceasta profesoara ca Dumnezeu sa lucreze la inima ei si sa il primeasca pe Domnul Isus ca Domn si Mantuitor in viata ei! AMIN! 

 Acest articol l-am adaugat aici pentru Slava si Gloria lui Dumnezeu care numai EL m-a ajutat sa fac asta, si pentru incurajarea voastra, sa faceti si voi la fel! 

       AlynLPT - Misiunea Alege Astazi - http://CeAlegi.BlogSpot.Com 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu